loading...
دبی |تور دبی|هتل های دبی به روز ترین اطلاعات برای شما - سایت مرجع دبی
dubaitour24.ir بازدید : 44 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

اماکن دیدنی دبی

برج العرب
برج العرب به نماد دبی تبدیل شده است. یکی از مراکز معروف توریستی منطقه است و به عنوان یک هتل استانداردهای بالایی در دنیای عرب دارد.   این هتل که در ۱۹۹۹ افتتاح شد شکوه و نمای بی نظیری از اینده ارائه می کند.
 

برج العرب دبی


جهان
۳۰۰ مجمع الجزایر مصنوعی در سواحل دبی که  از ماسه لایروبی شده از دریا ساخته شده است.  جهان نقطه عطفی برای پروژه های گردشگری آینده اکو در سراسر دنیاست.  جهان یکی از پروژه های توریستی و تجاری ساحلی است که از فضا نیز قابل مشاهده است .
 

جزایر دبی



تفرجگاه ساحلی دبی
تفرجگاه ساحلی دوبی یکی از بزرگترین لنگرگاه های دنیاست که  در نزدیکی مرکز دبی جدید قرار دارد و با بندر جبل علی و  اینترنت سیتی دبی ، شهر رسانه دبی و دانشگاه آمریکایی دبی مرتبط است.

شهر اینترنت دبی
یک پارک فناوری اطلاعات به عنوان منطقه آزاد اقتصادی توسط دولت دبی ایجاد شده که شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت ، آی بی ام ، نوکیا و شرکت های اماراتی مانند ای میک، و است در شهر اینترنتی( DIC) فعالیت می کنند.. از مزایای مالیاتی و قانونی برای ۵۰ سال آینده جدب شده اند.

اینترنت سیتی دبی


 

Dubailand
مجموعه تفریحی که در ۴ فاز در دهه آینده افتتاح خواهد شد .  مجموعه شامل ۶ منطقه  و یا دنیاهایی که عنوان دنیای جذابیت و تجربه، دنیای سرگرمی و خرده فروشی ، دنیای  اوقات فراغت و تعطیلات ، دنیای محیط زیست ، دنیای ورزشی و دنیای فضای باز است.

دبی لند


 
بازار عربی
بزرگترین مرکز خرید جهان در شهر عربی میزبان مصرف کنندگان  مدرن در این دنیاست. ناخالص املاک قابل اجاره در این بازار برابر  ۱۰ میلیون Sq.Ft می شود.
 

بازار عربی دبی



شهر ورزش دبی
کل  شهر ورزش در حال حاضر در مجتمع تفریحی Dubailand در دست ساخت است که شامل ساختمان های آپارتمانی و ورزشگاه های مدرن و امکانات است.  شهر ورزشی دبی دارای برترین سالنها در سراسر جهان خواهد شد.  مرکز آن ، شامل ۶۰۰۰۰صندلی  است و یک استادیوم چند منظوره در فضای باز خواهد بود که میزبان بازی های  فوتبال و راگبی  است.

اسپورت سیتی دبی


 
خلیج تجاری
یک  منطقه تجاری مرکزی در مرکز شهر دبی قرار دارد.که برای مقاصد تجاری بین المللی طراحی شده است، خلیج تجاری بیش از ۲۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری دارد.
 

بیزینس بی دبی



مترو دبی
شبکه راه آهن بدون راننده ، کاملا اتوماتیک ، بزرگترین شبکه در نوع خود  در جهان است. مترو  دبی به راحتی نقاط مختلف شهری با ۱۵ بازدید کننده تخمینی را در سال ۲۰۱۰ به یکدیگر وصل می کند.  مرحله اول آن در سال ۲۰۰۹ به پایان رسید.

مترو دبی


 

برج دبی (خلیفه)
برج دبی در  سال ۲۰۰۹ افتتاح شد که بلندترین آسمان خراش دنیاست .  برج دبی با طراحی خیره کننده آن که یک شهر کوچک را در خود جا داده است، مرکزاصلی شهر جدید دبی است.
 

برج خلیفه دبی



نخل سه گانه
بسیاری نخل جمیرا را به عنوان نماد بین المللی می دانند ، اما تعداد کمی می دانند که برای حل مشکل کوتاهی ساحل دبی ساخته شده است.  حاکم دبی ، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم طرح درخت خرم را کشید که بدین وسیله برگهای آن ساحل بیشتری نسبت به یک جزیره سنتی دایره ای ارائه می کند.  از این دیدگاه ، ایده نخل جمیرا به وجود آمد و از جزایر سه گانه شامل نخل دیرا و نخل جبل علی ایجاد شدند.

پالم دبی


 
آتلانتیس
آتلانتیس ، نخلی است که ۱۵۳۹ اتاق دارد و رو به اقیانوس قرار دارد و در مرکز هلال  نخل ساخته شده جمیره در دوبی قرار دارد.  این پروژه مشارکتی ۱/۵ میلیارد دلاری توسط شرکت دولتی ایستیتحمار اجرا شد.  در سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد و ۴۶ هکتار فضا داشت که  ۱۷ هکتار آن شامل  پارک آبی تفریحی ، سرگرمی ها و بیشتر جاذبه های دریایی و مجموعه ای از برخی از مهمترین رستورانها با سرآشپزهای در سطح جهانی از جمله  نوبو، جورجیو لوکاتلی، سانتی سانتاماریا و میشل روستنگ است. نخل  آتلانتیس مجموعه سرگرمی بی سابقه ای است که مجموعه قابل توجهی از بوتیکها و مغازه ها و امکانات ارتباطی و جلسه ای را ارائه می کند. آتلانتیس تبدیل به  یکی از بزرگترین زیستگاه های دریایی درفضای باز در جهان خواهد شد ، که ۶۵۰۰۰  حیوانات دریایی در تالاب های ان وجود دارند  و مازهای زیر آب شما را به سفری به آتلانتیس باستانی می برد.

هتل آتلانتیس دبی


 

دبی - اسپرت—پایتخت  ورزش خاور میانه
در فاصله تنها ۳ دهه ، دبی به عنوان پایتخت بی رقیب ورزشی خاور میانه  ظهور کرد. در میان وقایع متعدد سطح بالا که در امارات برگزار  شد،  مسابقات گلف کلاسیک صحرایی PGA ، UIM مسابقات رده اول قهرمانی جهان قایق موتوری،  مسابقات تنیس آزاد دوبی ATP ، مسابقات راگبی ۷ نفره دوبی  ومسابقات جهانی اسب دوانی دوبی را می توان نام برد.


این رویدادهای  ورزشی کمک کرد که دوبی در معرض دید رسانه های سراسر جهان قرار بگیرد.و اداره  گردشگری و بازرگانی دوبی (DTCM) به موفقیت توانست بر این رویدادها سرمایه گذاری کند و اگاهی بین المللی را نسبت به محیط تجاری و صنایع ایمن دوبی به جهان معرفی کند.  


اما چه چیزی به این موفقیت کمک کرد؟  تجهیزات رده اول ورزشی دوبی و افتاب سالانه آنرا تبدیل به فضایی ایده آل برای تطیلات کامل تبدیل کرد. تنوع ورزشهایی که می توان در دوبی آنها را اجرا کرد بالا بود از ماهیگیری در اعماق آب تا اسکی روی برف و گلف و اسکی به این موفقیت کمک بیشتری کرد .


با این حال ، دبی تنها برای ورزشکاران فعال نیست. دوبی مکانی عالی برای طرفداران ورزش برای تماشای مسابقات رده اول و تحسین مهارت های برخی از شخصیت های برجسته و ستاره ها در طیف گسترده ای از ورزش های مختلف است.


دبی به خوبی به عنوان پیشگام گلف در خاور میانه شناخته شده است.  باشگاه گلف امارات در جهان به عنوان محل برگزاری مسابقات  کلاسیک کویر شناخته شده است که  رویدادی بزرگ در تور PGA اروپاست.


در مسابقات کلاسیک کویر میزبان چهره های برجسته گلف مانند  گرگ نورمن استرالیایی،فرد کوپلز و تایگر وودز آمریکایی ، برنهارد لانگر آلمانی ، کالین مونت گومری اسکاتلندی ، تسوزاکا واتانابه ژاپنی و  ارنی الزآفریقای جنوبی  بوده است.

چندین  باشگاه گلف دیگر برای به چالش کشیدن مهارت بازیکنان عرب وجود دارند  از جمله Arabian Ranches Golf Course, Dubai Creek Golf & Yacht Club, Dubai Country Club, Emirates Golf Club, Hatta Fort Golf Courses, Hyatt Golf Park, Four Seasons Golf Club, Jebel Ali Hotel & Golf Resort, Nad Al Sheba Club, and The Resort Golf Course از جمله معروفترین آنها هستند.


در اسکله ، دبی محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی قایق موتوری است که سریعترین و ماهر ترین قایق رانان از سراسرجهان در دوبی گرد هم می آیند.  موفقیت درخشان تیم ویکتوری محلی علاقه شدیدی به این ورزش ایجاد کرده و جمعیت بی سابقه ای در ساحل جمع می کند که در حال حاضر یکی از ورزشهای محبوب کشوربین تماشاکران است.


تنیس در دبی نگاه بین المللی دارد که مسابقات تورنومنت آزاد تنیس دبی ATP بیشتربازیکنان جهان را گرد هم می آورد.
مجموعه ای کلاسیک از طبیعت های مختلف -- دبی اسنوکر کلاسیک – دوبی در این ورزش نیز نام آور است.
دیگر رویدادهای مهم سالانه شامل رالی ۷ نفره دبی و رالی بین المللی دبی است که سفر ۲۴ ساعته دربیابان است.
در ورزش موتورسواری ، محمد بن سلیم قهرمان قبلی دوبی اکنون حامی مسابقات رالی قهرمانی خاورمیانه است. ورشهای بیابانی دوبی موقعیت بین المللی خود را به عنوان یکی از وقایع هیجان انگیز جام جهانی تثبیت کرده است.
فوتبال ، که قبل از اولین اورپپا نشینان در اروپا آغاز شد، عنوان ورزش شماره یک ملی رتبه بندی شده است.
در جام جهانی  دبی، اسب ها با غنی ترین نژاد اسب از سراسر جهان به دوبی آورده می شوند.  این رویداد بهترین ها را از مراکز اسب دوانی مهم دنیا از  ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، اروپا ، ژاپن و امارات گرد هم می آورد و در انظار رسانه های بین المللی قرار می دهد.

فضای ورزشی دوبی شامل ورزشهایی مانند  والیبال و چوگان تا ، اسکیت روی یخ ، هاکی ، بولینگ ، دارت ، شطرنج  پرش با اسب نیز هست.
اما در حالی که بسیاری از ورزشهایی که در دوبی اجرا می شوند، ریشه در خارج از کشور دارند، ورزشهای سنتی نباید هرگز فراموش شوند. مسابقات شتردوانی ورزشی دیدنی و جذاب و بسیار محبوب درماههای زمستان است و مسابقات سالانه کشتی رانی - رویدادی که ویژگی های سنتی  را نشان می دهد- هزاران نفر را  به قرن های گذشته می برد و  ترکیبی از دوبی قدیمی و جدیدرا نشان می دهد.


شرکتهای گردشی دبی انواع مختلفی از تورهای شهررابرای دوره های زمانی  مختلف و در زمان های مختلف روزارائه می کنند.
چون شهرکوچک است و جاده ها خوب هستند ، این امکان وجود دارد که بیشتر مکانهای دیدنی شهر را ببینید.
فهرستی از  جاذبه ها در بخش های قبل ارائه شده است. می تواند شامل کریک ، بازارهای سنتی و کارخانه های کشتی سازی، خانه شیخ سعید ،  روستای تاریخی،  خانه های برج بادی منطقه بستکیه، موزه دبی ، مسجد جمیرا ومسابقات حیرت انگیز گلف باشد.
از دوبی تا پایتخت امارات  فقط ۲ ساعت رانندگی نیاز است.

جاذبه های آن عبارتند از نمایشگاه نفت ، که  سخنرانی های تصویری- صوتی را درباره توسعه شهر و قلعه سفید ارائه میدهد- خانه اصلی حاکمان.


تورها همچنین از مناطق خوش منظره مانند کورنیک و کارگاه کشتی سازی  و دیگر مکان های مورد علاقه و موج شکن با منظره ای دراماتیک از غروب خورشید هم بازدید دارند.


در زمانهای قدیم،  کاروانها برای استراحت در صحرای العین توقف داشتند، چون زمان بسیار گذشته است، توری از این منطقه زیبا از استان ابو ظبی در واحه باستانی بورایمی وجود دارد که یافته های باستان شناسی هیلی را که به بیش از ۵۰۰۰ سال قبل باز می گردد نشان می دهد.


شهر تفریحی هیلی  یک پارک تفریحی با طیف گسترده ای از سرگرمی ها ؛ محل پیک نیک ، مناطق یخی ، باغ ها با چشم انداز زیبا، قطارهای کوچک، باغ وحش العین ،و پنگوئن های کوچک آن  و بزرگ ترین گله  غزالهای عربی و صحرای عین الفایدا در اطراف آن ساخته شده است که بهار بسیار گرمی دارد.


رانندگی در جاده جبل هافیت – بلندترین کوه امارات که مناظر زیبایی از صحراها و کویرهای اطراف را می توان دید- بسیار جذاب است.


تعدادی از اپراتورهای محلی تور فرصت بازدید از  روستای بدوین در خارج از دبی را نیز ارائه می کنند. که تجربه زندگی در صحرای سنتی را ارائه می کند و درسهایی از شتر سواری نیز ارائه می کند.

نزدیک به ۴۰۰ گونه از پرندگان در شهر دیده شده است که به این ترتیب دوبی دسته وسیعی از بازدید کنندگان از پرندگان را جذب کرده است.  

تورهای اختصاصی  تماشای پرندگان یک روزه تا ۲ روزه و یک هفته ای و ۲ هفته ای وجود دارند که  طیف وسیعی از مناظر، از پارک ها و باشگاههای گلف و  صحرا ، کوه و کریک را در بر می گیرند.

حتی روستای باستانی است که با یک  ساعت رانندگی ازدبی می توان به آن رسید.  قلعه باستانی روستای حتی ، هتل برج  تنها هتل نزدیک به  کوه دوبی است.  رانندگی به اندازه مقصد جذاب خواهد بود و بازدیدکنندگان را از طریق تپه های ماسه ای و شنی  و کوه های متنوع رنگی به مقصد می رسانند.

تورها قلعه قدیمی بازسازی شده را نیز در برنامه خود دارند و قبیله ای از صحرای حتی با  گیاهان سبز شاداب و حیات وحش متنوعش نیز مورد بازبینی تورها قرار می گیرد.  روستا ، که بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد ومسجد جوما که در میان باغ خرما مخفی شده است، جاذبه های توریستی دیگر ان هستند.


با بازدیدی از مسابقات شتردوانی ، که پنجشنبه و جمعه ماه های زمستان روی می دهد، می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین نکات  سفر به دبی باشد.


در میدان مسابقات  در حاشیه شهر ، رقابت شدید و هیجان انگیز برگزار می شود  وفضای عادلانه روستا در طول مسابقات وجود دارد و  فروشندگان پتو ، فرش ، و دانه های مختلف روستایی و ابزارهای دیگر را روی زمین پخش کرده اند و می فروشند.

صاحبان از شتر دوانان در خط پایان استقبال می کنند و افراد تحت آموزش مسابقات را در چهار دور دنبال می کنند که در دورهای مسابقات داخلی وجود دارد.  این فضا کاملا مسری است.


شتر ، نماد عرب است ،که از جذابیتهای بزرگ توریستی نیز به شمار می رود.  شتر سواری و صحرا نوردی بخشی از برنامه برخی از تورها ست.

گردانندگان تور و هتل ها نیز می توانند به طور جداگانه برنامه شتر سواری را تنظیم کنند.
یک راه دیدن دبی داشتن توری درباره  نهر ها با قایق های  سنتی چوبی ،و بیشتر مکانهای دیدنی از طریق راه آبی قابل مشاهده است.  

درمراسم روز یا شب مواد غذایی و نوشیدنی ها در دسترس هستند.
صحراهایی وجود دارند که  منظره غروب بسیار تماشایی دارند و غذای سنتی عرب را می توان در آنها صرف کرد.

موسیقی ، رقص باله، سیگار ، قلیان و نمایش شکار با شاهین می تواند متناسب با هرنوع سلیقه متناسب باشد و تجربه رمانتیکی از تفریحات آخر شب باشد.


هیچ سفری به دوبی بدون سفر به صحرا کامل نخواهد بود.
این سفرهای تفریحی  می توانند در غالب  تورهای گروهی بهتر سازمان دهی شوند.که طعم سرزمین واقعی عرب را نشان می دهد.  عظمت و آرامش کویر را میتوان در تورهای نیم روزه، یک روزه در صحراها درک کرد.

این  سفرها مناطق مختلفی از  کویر تا کوه را در بر می گیرد و پرورش شتر و بز درمزارع و روستاها را نشان می دهد.
بازدید کنندگان می توانند از تور با  هلیکوپتر بر فراز شهر لذت ببرند.
رانندگی در شن و ماسه خود در نوع خود یک ماجراجویی است، ترکیب هیجان رانندگی بر شنها و فراز و نشیبها و چالش ادامه مسیر در مسیر متغیر.

دوره های رانندگی در شن و ماسه با ماشین های چهار چرخ است که آموزش تخصصی به همراه آن ارائه می شود.
با نشستن در سایه کوه هاجر كه امارات و عمان را از یكدیگر جدا كرده است، ساحل شرق در دریای عمان نهفته می شود.  ۲ مركز اصلی خورافكن  و فجیره است.

تور یك روزه به منطقه فجیره شامل سفر درون مرزی از وادی ها و تپه های سنگی كوههاست و سپس فرود در  خورافكن و بندر طبیعی آن و شنا، و توقف در مسجد بادیه كه قدیمی ترین مسجد امارات و با قدمت قلعه قدیمی فجیره و قلعه بیتنه است.
تفریح و سرگرمی مردم و بازدیدکنندگان  وادی - شناسی - کاوش در وادی ها یا مناطق خشك که جریان رودخانه ها پس از باران زمستانی از کوه هاجر در آن جریان می یابد.

بسیاری از وادی ها صحنه های از زیبایی دور از انتظار، استخرهای سنگی جذاب، كه بعضی در تمام طول سال آب دارند و با فضای سبز احاطه شده اند،‌ارائه می كنند. اجاره وسایل نقلیه چهار چرخ با راننده یا بدون راننده ضروری است.
با رانندگی یك ساعته از شهر دوبی به روستای تاریخی حتی می رسیم كه خانه هتل قلعه ای قدیمی حتی است،‌تنها مجموعه كوهی دوبی.
رانندگی در این مسیر به اندازه مقصد جذاب است و بازدیدكنندگان را در مسیر تپه های شنی و كوههای رنگی عبور می دهد.
تورها از قلعه بازسازی شده بازدید میكنند و سفری در وادی حتی با  گیاهان سبز شاداب و حیات وحش متنوعش خواهند داشت.
روستا ، که بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد، مسجد جمعه كه در میان باغهای خرما مخفی شده است،‌ جزء جاذبه های توریستی دیگر آن به شمار می آیند.


ورزش پادشاهان تبدیل به محبوب ترین رویداد برای تماشاگران شده است كه، جمعیت بیش از ۱۵،۰۰۰ نفر را جذب می كند.
مسابقات اسب سواری در در ماههای خنك تر برگزار می شود كه به عنوان یكی از ۴ مسابقه اسب سواری امارات است. باشگاه اسب دوانی دوبی،‌در ناد الشبا تماشایی ترین و بزرگترین ورزشهاست و قوی ترین ورزش دبی در سزح جهانی اجرا می شود.


شرط بندی در این مسابقات وجود ندارد،‌ اما پولهایی به عنوان جایزه جهت تشویق ارائه می شود.
کسانی که سرعت و هیجان  را در یك  ورزش غیر معمول دوست دارند، ازاسكی روی شن های صحرا و تپه های شنی دوبی لذت خواهند برد.  
چوب اسکی های خاص برای تپه ها استفاده می شود كه بتوان در تپه ها از آن استفاده كرد.
اسکی روی شن و ماسه را می توان به عنوان تفریح یك روزه یا بخشی از یك روز در صحراها در نظر گرفت.
تورهای تخصصی خرید بازارها و مراكز خرید معروف در دوبی و نزدیك شارجه را معرفی می كنند.
این تورها برای بازدید کنندگان با زمان محدود كه می خواهند نیازهای خود را خریداری كنند،‌بسیار جذاب است.
تورهای موجود در شمال دبی- شارجه ، عجمان ، ام الكوین و راس الخیمه است.
از جمله جاذبه های اصلی عبارتند از بازار تماشایی شارجه، كارگاه كشتی سازی عجمان ، موزه قصر و منطقه حاصلخیز کشاورزی فلج المعلی در ام الكوین  است.
راس الخیمه  بندر باستانی است كه از خلیج فارس نزدیک به خیابان هرمز در شمالی ترین نقطه امارات و روبروی بندر عباس ایران است و گردشگران می توانند شهر قدیمی و موزه های تصویری آن را بررسی كنند واز زیبایی کوه های اطراف آن و سایت های جالب باستان شناسی بازدید كنند.


حفظ محیط زیست با گردشگری محیط زیست
دبی برای كسانی كه به پرندگان علاقه دارند، نكات بسیار جالبی دارد ؛ تالاب دوبی،‌ ، فاصله چند دقیقه ای تامرکز شهر دارد.  خط افق شهر مسیری برای هزارانفلامینگو ، غاز ، اردک و پرندگان دریایی ارائه می كند كه  در مهاجرت خود بین آسیا و آفریقا در این منطقه استراحت می كنند. در یك رانندگی  یك ساعته در دوبی،‌در این منطقه کمیاب ترین گونه ها كه در مناطق بیابانی و کوهستانی زندگی می كرده اند،‌پس ازهزاران سال هنوز بدون تغییر باقی مانده اند. در ابتدا بیش از ۴۰۰ گونه پرنده در امارات متحده عربی شناسایی شده اند كه ممکن است ۲۰۰ گونه از آنها دركشوراقامت كوتاهی داشته باشند.  

نور آفتاب که در تمام طول سال  بر روی آبهای آبی خلیج جنوبی وجود  دارد و کویرهای با شکوه دوبی و هتلهای ۵ ستاره لوکس، به همراه تجربه تجارت و ماجراجویی در دیار عرب در دوبی  به بازدید کنندگان ارائه می شود. دوبی  یکی از هفت استانی است که امارات متحده عربی را تشکیل می دهد و محل تلاقی تضادها و شهر مدرن جدید و صحراهای قدیمی و بی انتها ، شرق و غرب  و کهنه و نو است. دوی در منطقه به عنوان شهر تجار شناخته شده است و نسل هاست که به دریانوردان و بازرگانان در سواحلش خوش آمد می گوید. امروز این سنت مهمان نوازی وجود دارد.  خیابان ها تمیز و سالم هستند و مسافران مطمئن هستند که در شهر مهمان نوازی و دوستی وجود دارد. دوبی برای همه، دارای جاذبه است، از امکانات مربوط به تعطیلات و افرادی که به دنبال آرامش به دور از ازدحام جمعیت هستند تا گردشگران فعالی که  به دنبال تجربه جدید و هیجان انگیز هستند.  شهر دارای امکانات عالی برای ورزش ، خرید ، رستوران و سرگرمی است.


بدون بازدید از بزرگترین پناهگاه پرنده  دوبی در خوردوبی سفر به دبی کامل نخواهد شد.
این تالاب بزرگ طبیعی  تنها ۳ دقیقه ازمرکز تجارت جهانی فاصله دارد.  این مکان میزبان ۱۵۰۰۰ پرنده در زمستان است که فلامینگو  یکی از فراوان ترین گونه آن است.
با این نگاه اجمالی به طبیعت پرندگان در دوبی مشتاق خواهید شد که  از این طبیعت بازدید کنید. از آنجایی که مجوزهای خاصی برای بازدید از این مناطق مورد نیاز است، با تورهای مشاهده پرندگان تماس بگیرید.  

اطلاعات بیشتر در مورد مکانهای دیدنی و در راهنماهای محلی مشاهده پرندگان و بسته های نقشه ها وجود دارد.  تورهای منظمی نیز توسط شرکتهای توریستی سازمان دهی شده اند که متخصصان محلی آنها را رهبری می کنند.
•     کویر و صحراها ، رانندگی در شنهای روان و جستجوی وادی.
•     کبابهای شبانه عرب در خیابان به همراه سرگرمی های سنتی.
•     مسابقه شتردوانی و شکار با شاهین.
•     سفرهای دریایی مهیج با کشتی های  سنتی یا کشتی های با کابین مدرن در کریک دبی و خلیج.
•     مناظر عجیب و غریب و صداهای تجار سنتی در  بازارهای سنتی و آبراههای کریک.
•     فرصت های عکاسی بسیار ظریف از مساجد ، کاخ مجلل ، لباس روشن کودکان ، شترهای با شکوه ، بادگیرهای باستانی ، روستاهای خاکی و غروب دراماتیک.
•    ام الکوین
•     دبی
•     شارجه
•     فجیره
•    دریای عمان

به طور کلی زمین صحرا نرم است اما در جاهایی ممکن است بخواهید در دره های سنگی و یا ماسه های بسیار نرم راه بروید.
همچنین مقداری پیاده روی عمومی برای حرکت بر شنهای روان ممکن است لازم باشد.


موارد زیر توصیه می شود : تی شرت آستین کوتاه / تی شرت ، شلوار پنبه ای سبک ، شلوار کوتاه ، کلاه آفتاب گیر ، ژاکت سبک وزن ، کفش پیاده روی سبک / مربی.

شما باید وسایل زیر را به همراه داشته باشید:  کوله پشتی، کیسه های کوچک ،دستمال برای تمیز کردن عینک، عینک آفتابی، ، راهنمای جهت، نوت بوک و مداد ، و ابزار شخصی.

موارد اختیاری : تلسکوپ و سه پایه ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، دوربین دوچشمی عینک یدکی و لوازم یدکی (در صورت از دست رفتن یا آسیب).
آب و هوا و نور برای عکاسی از حیات وحش در امارات ایده آل است.
محدودیت امنیتی کمی در دوبی وجود دارد، به جز در اطراف  تاسیسات دولتی یا نظامی.

گرد و غبار و رطوبت به صورت یک مساله هستند و شما باید  تجهیزات مورد نیاز برای محافظت دوربین از گردو غبار را به همرا ه داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,582
  • تماس با ما

    تماس

    تلفن دفتر فروش تور تهران

     88548853

    ساعات تماس

      9صبح تا 6 بعد از ظهر